modernity blog.

modernity blog.

Mit vettem a KIK-ben?

2019. február 22. - modernity

Újra nyitott a debreceni KIK!

52778856_606314659886821_672368192361857024_n_1.jpg
Csütörtökön egy barátnőmmel ellátogattam Debrecenbe, ugyanis a tegnapi és mai nap is, 10%-os kedvezménnyel várja új és régi vásárlóit a debreceni KIK!
Mivel pár hete költöztem új albérletbe, gondoltam én is kihasználom a kedvezményes vásárlás lehetőségét, és beszerzem a hiányzó dolgokat a lakásba. 

Egy hatalmas, tematikusan berendezett üzlet fogadott, nagyon kedves és segítőkész eladókkal. Ez utóbbi külön pluszpont nálam, hiszen a sietősebb vásárlóknak rengeteg időt spóroltak azzal, hogy az általuk keresett termékhez közvetlenül oda tudták őket irányítani. Sokan érdeklődtek az újra nyitási akció iránt, azonban egyáltalán nem volt zsúfolt a bolt, mert a két kasszánál nem kellett sokat sorban állni, az eladók profizmusa miatt gördülékenyen haladt a fizetés is. Így azoknak is maradt idejük nyugodtan megebédelni, akik az ebédidőből csentek el néhány percet az áruház meglátogatására.

Személy szerint nekem hatalmas pozitív meglepetést okoztak az új tavaszi termékek, így még néhány extra dekortárgy is bekerült a kosaramba.

A topp három kedvencem:

3.  
Nem vagyok egy tipikus rózsaszínt kedvelő lány, sőt… mégis amint megláttam ezt a kisnyuszit, egyből szerelmes lettem. Nagyon aranyos formája van, és amikor rápillantok, érzem a tavasz illatát, kérdés sem volt, hogy nálam a helye.Gyere Húsvét, gyere!
52407184_1507476996050008_9214754777680838656_n.jpg

2.
A húsvétra való hangolódás elengedhetetlen kellékei a nyuszis kiegészítők, ezért beszereztem még egyet, és itt sem volt nehéz a döntés, mert a párnán lévő grafika egy kész műalkotás. Én is szoktam festegetni, ezért szívesen csempészek be a mindennapjaimba is a hobbymból, ilyen és ehhez hasonló részleteket az otthonomba. Tökéletes dísze lett a nappalimnak ez a párna. 
53142156_803320713355836_4943387682727264256_n_1.jpg
1.
Nagyon régóta kinéztem magamnak ezt a kisasztalt, aminek a közepét tárolóként is tudom használni. Természetesen Pinteresten találtam még tavaly októberben egy hasonlót, és azóta kerestem mindenhol természetesen sikertelenül vagy csak nagyon drága designer darabokat találtam. És most végre megtaláltam az igazit, ez a kis asztalka nem csak nagyon látványos és praktikus, hanem még olcsó is. Tökéletes kiegészítője lett ő is a nappalimnak.
51083574_787368648282370_4183579290568228864_n.jpg

Összességében nagyon elégedett vagyok az új szerzeményeimmel és örülök, hogy a KIK-re találtam, végre egy áruház ahol, baráti áron tudok vásárolni. Azért ezt a három tárgyat emeltem ki, mert őket úgy szereztem be, hogy nem is számítottam rájuk. A 10%-os kedvezmény miatt, pont annyit költöttem így, mintha eredeti áron vettem volna meg az eredeti listámon lévő termékeket: ágyneműk, étkészlet, különböző méretű fűszertartók és váza volt az eredeti cél. Természetesen ezeket is mind megtaláltam, és közben felfedeztem, hogy milyen jó ruhák és kiegészítők vannak az üzletben, de sajnos már nem volt időm maradni, ezért biztosan megyek még! 

Ti szoktatok benne vásárolni? Ha igen, mi a kedvenc szerzeményetek a KIK-ből?

A bejegyzés trackback címe:

https://modernity.blog.hu/api/trackback/id/tr2214642210

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása