modernity blog.

modernity blog.

Néhány filléres tipp a húsvéti dekorációra

2019. március 19. - modernity

Néhány filléres tipp a húsvéti dekorációra.  

Az otthonomban a letisztultság játszik főszerepet, nem érzem jól magam, ha nincs minden berejtve-elpakolva valahova, vagy ha túl harsány dolgok keverednek egy-egy helyiségben. Azonban Húsvétkor és Karácsonykor én sem tudom megállni, hogy ne dekoráljam ki az otthonomat. Ez valahogy hozzá tartozik, az ünnepre való készülődéshez. Többször éreztem már azt, hogy ameddig el nem kezdek dekorálni, nem is vagyok ráhangolódva a várakozásra.
o12v2_kik_p04_s04_hasen_05.jpgEzért a húsvéti készülődés nálam a lakás dekorálásával kezdődik, majd a menü aprólékos összeállításával, aminek egyetlen örök főszereplője van: a csokis-mazsolás kalács.  
o12v2_kik_p04_s05_schafe_01_fs.jpgMivel elég összetett nálam a díszítés, gondoltam hozok néhány tippet, amiket figyelembe veszek a dekorációk kiválasztásánál. Fentebb már említettem, hogy harsány és rendezetlen közegben nem érzem jól magam, ezért az alábbi kritériumoknak kell, hogy a jövőbeli dekorációm megfeleljen:  

- letisztult vonalakat kövessen,
- mindig naturális hatású, a természetben is előforduló színeket keresem. A föld és levegő jegyeket jellemző kombinációkat, vagy ha élénkebb hatásra vágyom pasztell virágszíneket szoktam kiválasztani.
-fontos, hogy egymáshoz is illeszkedjenek a színek, így egy közös összhangot teremtve a lakásban.  
- élővirágnak is mindig lennie kell otthon, amit illik egy szép vázában tartani. Nekem ez azért fontos, mert amikor kicsi voltam, nálunk a kertben nőtt a tulipán és a nárcisz, amikből csokrot készítettünk és néhány barka szállal kiegészítve képezte az ünnepi asztal díszét. Azóta is, minden évben ilyen csokrot állítok össze, mert felidézi a gyermekkoromat. 
- elmaradhatatlan elemei a Húsvétnak a kézzel festett tojások is, amiket én egy aranyos kosárban szoktam elhelyezni. 
- és végül, de nem utolsó sorban: soha nem költök rá sokat, hiszen csak néhány hétig tart a dekorációm.o12v2_kik_p04_s04_kerzen_04.jpgTalán az utolsó szempontnak a legnehezebb megfelelni, de szerencsére rátaláltam páréve a KIK-re, és ott mindent nagyon könnyen és nagyon olcsón tudok beszerezni. Bármire lenne szükségem, ott biztosan nagyon pénztárcabarát áron kapom meg. Legyen szó egy szép szalvétáról, étkészletről, asztali díszekről vagy bármi másról is.

Idén ezeket választottam a Kik-ből:


Nektek, hogy tetszik? Ha esetleg kedvet kaptatok egy kis dekorációhoz, küldjetek nyugodtan képet vagy töltsétek fel a #lovekik hashtaggel ellátva, így másnak is inspirációval szolgál az alkotásotok. 

Kellemes készülődést kívánunk!

A bejegyzés trackback címe:

https://modernity.blog.hu/api/trackback/id/tr4514685668

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása