modernity blog.

modernity blog.

Szeged rejtett gyöngyszeme: VAVAVIN

 - az esküvői szezon megmentője egy fiatal szegedi divattervező

2018. május 14. - modernity

A napfény városában amúgy is szívesen tölti idejét az ember lánya, hiszen egy szegedi hétvége a maga mediterrán bohémságával a legnehezebb munkahetet is elfeledtetheti, a vásárlás pedig csak hab a tortán. Amikor azt hittem, hogy ennyi év után nem adhat már semmi újat számomra Szeged, akkor hozott össze az élet Vivivel, a VAVAVIN márka megálmodójával.

32350191_2040401662655804_387672990906580992_n.jpg

Viviből - csak úgy, mint a kollekcióiból - sugárzik a romantika és a vidámság. Fülig érő mosoly, ragyogó szempár és egy őszinte beszélgetés alkotásról, ruhákról, életről. A kérdésemre, hogy mi motiválta a saját márka alapítására, a következőt felelte: „Kislány korom óta szebbnél-szebb ruhákkal vagyok körbevéve, több évig táncoltam ahol a ruhák magukkal ragadtak és a későbbiekben is egy luxusruha boltban dolgoztam, így a ruhák iránti szerelemből nem volt menekvésem.”

_mg_9770-1.jpg

A legelső kislánykori iskolai szünetekben összeskiccelt tervektől a megvalósításig hosszú utat kellett bejárnia. Azonban a végső lökést arra, hogy vázlataiból igazi ruhakölteményeket varázsolhasson az alábbi történet adta meg: „Régóta dédelgetett álmom volt, hogy divattervező lehessek, rengeteg rajzom pihen a fiókban, azonban tavaly nyáron az egyik tervemet megvarrtuk a nagymamám segítségével és elkezdtem hordani azt a ruhát. Ez volt az első saját készítésű ruhám. Nem várt sikert aratott már az első alkalomkor, amikor felvettem, az egész napom csak abból állt ki, hogy idegen emberek jöttek oda és kérdezték, hogy honnan van a ruhám, mert nagyon tetszik nekik. Mondanom sem kell, hogy ez mekkora löketet adott és egy hatalmas pozitív visszacsatolás volt számomra. Annyi ideig gondolkoztam, vívódtam magammal és akkor úgy éreztem eljött az ideje annak, hogy az álmomat megvalósítsam.”

32337167_2040401775989126_8435713096768552960_n.jpg

Az indulás sok munkával zajlott, de Andris (Vivi férje) mindvégig segítő kezet nyújtott. A kezdeti lépéseknél ő tervezte meg többek között a logót és készíti jelenleg is a look book képeket, amin a legtöbb esetben Vivi és az egyik modell barátnője szerepelnek. Az első kollekciót 2017. július 3.-án dobta piacra, amit közel két hét alatt el is adott, a nem várt siker egy kislány álmát teljesítette be és egy nőnek adott életcélt: „Hihetetlen érzés volt megtapasztalni, hogy a gyermekkori füzetbe rajzolt álomruhák ma már valósággá, idegen emberek álmaivá váltak.”

32555425_2040391392656831_270625361039982592_n_1.jpg

Nekem az tetszik leginkább a VAVAVIN ruhákban, hogy egy tökéletes konfekció méretet használnak. Legyen az a ruha S-es vagy L-es vagy XL-es akkor is tökéletesen fog állni a viselőjén. Garantálni tudom ezt, hiszen a 173 centiméteres magasságommal számomra a ruhavásárlás rémálom, az S-es méretek kicsik, főként rövidek és úgy állnak rajtam, mintha kinőttem volna őket. Az M-esek pedig a legtöbb márkánál nagyok. Kicsit félve bújtam bele az eddigi tapasztalataim alapján az első ruhába, ami a VAVAVIN Cherry volt, azonban a legnagyobb örömömre tökéletesen állt:

_mg_9639-01.jpeg

img_20180513_134002_881.jpg

Minden kollekció tartalmaz egy darab exclusive ruhát, ami drágább árkategória és összesen csupán 5 darab készül belőle.  A kollekciók általában 10 és 20 közötti fazonból tevődnek össze, így szinte minden 2.hónapban kikerül egy “kapszula kollekció”. Most azon dolgozom, hogy sűrűsödjenek ezek az alkalmak.” Az alapanyagokat minden esetben Vivi válogatja össze személyesen: „Nekem muszáj, hogy ott legyek és összenézhessem az anyagokat, textúrákat, tudjak válogatni a Kánaánban. Nagyon sok időt vesz ez igénybe. Tudnék tervezni anyag mintákból, nagyon sokszor azokkal dolgozom,  de nekem éreznem kell, hogy milyen a tapintásuk együtt, el kell tudnom képzelni, hogy milyen hatást kelt, ha felveszem. Volt, hogy oda vissza utaztam 8 órát egy nagykerbe, hogy véletlenül se kerülje el a figyelmem egy olyan anyag, ami elengedhetetlen kelléke egy ruhadarabomnak. Fontos, hogy csak olyan ruhákat tervezzek, amiket én is hordanék, ez az első és alapvető szabályom.” Ha első van, akkor biztosan van több szabály is, mik azok? „ –mosolyog- igen sok van, de ami még ugyan ilyen fontos számomra, az a gyöngy. Ugyanis én imádom a gyöngyöket, nemrég apukámtól kaptam egy igazgyöngy fülbevalót, egy vitorlázásról hozta nekem. Sok ruhámban próbálom elrejteni a gyöngyöt, ez az én védjegyem.”

32367267_2040402275989076_7954232024342986752_n.jpg

VAVAVIN ruhákat bármilyen alkalomra fel tudnám venni, de idén nyáron leginkább akkor tudom magam elképzelni bennük, amikor esküvőre megyek vendégként illetve a Szegedi Szabadtéri előadásait is VAVAVIN-ben fogom nézni. Az alapanyagokat tekintve egytől-egyig kellemes tapintású, jól szellőző ruhákról van szó, tökéletes már-már lézer pontosságú varrással. A szabásukat itt is csak dicsérni tudom, azt hiszem, ezt minden lány érteni fogja: az összes ruhában lehet enni! ;) A ruhák árai minden esetben fel vannak tüntetve a weboldalon, így még könnyebb a választás. A VAVAVIN ruhákat jelenleg főként Szegeden tudod felpróbálni, azonban Vivi már keresi a lehetőséget, hogy legyen egy viszonteladója Budapesten és külföldön is, de addig is a webshopon keresztül tudtok vásárolni és értesülni a legújabb darabokról.

_mg_9687-1.jpg
Még több VAVAVIN ruháért nézz körbe az Instagramon is. 
Ha kérdésed van hagydj egy kommentet vagy Instagramon és Facebookon is megtalálsz.
 


A bejegyzés trackback címe:

https://modernity.blog.hu/api/trackback/id/tr3113916228

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása