modernity blog.

modernity blog.

Rabbit Hole, a bár ahova még Szirmai Gergő is szívesen jár!

2018. január 29. - modernity

Sziasztok, Tóth Balázzsal beszélgetek, aki első nagy vállalkozásába vágott bele, felveszi a kesztyűt és ringbe száll a budapesti vendéglátósok mezőnyében. Fiatal korától kezdve cselgáncsozott, élsportoló volt, elmondása szerint az akkori tapasztalatai meghatározzák meg az életét a mai napig. 



Miért pont egy bárt nyitottál? 
Édesapám, ha jól emlékszem 14 éves koromban adta az ötletet, hogy milyen jó lenne egy saját kávézót nyitni, akkoriban még a sport körül jártak a gondolataim, szóvak egy sport-bár kezdett körvonalazódni bennem. A Gimnázium után adott volt, hogy a vendéglátást választottam szakmámnak, így kerültem a Mercure Korona szállodába, ahol 6 év alatt a szakma csínját-bínját megtanultam, tapasztalt munkatársaimtól.  A saját, hely nyitását soha nem vetettem el, de csak miután eléggé tapasztaltnak éreztem magam, akkor jutottam el a következő lépéshez, honnan a francból lesz nekem minderre pénzem? A válasz egy vendéglátósnak se lesz ismeretlen, aki takarékoskodni akar: Óceánjárón fogok dolgozni! Két kemény év következett, ahol bejártam a világot, és elkezdtem imádni, amit csinálok. Elkezdtem másként tekinteni a szakmámra, minden nap egy új kihívás volt. Egy hajón el kell érned, hogy a vendégeid 7 nap alatt teljesen megbízzanak benned, megbízzanak az ajánlásaidban és a 7. nap estéjén „családtagként” kezeljenek, és ne akarjanak hazamenni tőled. Tudtam, hogy ez a tapasztalat nagyban fog segíteni, amikor egyszer saját helyet nyitok. 
27400057_1842580689126805_1354177580_n.jpg
Nálad igaz volt a „minden kezdet nehéz” szólás – mondásunk?
Ez relatív, azt mondanám, hogy összességében szerencsém volt. Ugyanis a hazajövetel után el is kezdtem keresni, a megfelelő helyet, ami nagyon hamar kiderült, hogy nem lesz olyan egyszerű, mint hittem. A keresgélés alatt lehetőségem nyílt egy fagylaltozót üzemeltetni egy Budapesti strandon, mely sokat segített, hogy bele lássak a különböző szabályokba és rendeletekbe, így miután megtaláltam a megfelelő helyet, egy bár nyitására, már volt tapasztalatom, hogy mit milyen sorrendben, hogyan kell intézzek.

Hogy jött a névválasztás és a design kialakítása?
Tudtam, hogy kezdő vállalkozóként nem a Gozsdu udvar és környékén akarok beletanulni egy bár üzemeltetésébe. Ennél egy sokkal személyesebb, sokkal meghittebb bár volt a célom. A keresést próbáltam, a körúton kívülre eső területekre koncentrálni és rá is találtam egy kis pincehelyiségre az Oktogontól pár méterre. Amint először beléptem, tudtam, hogy megtaláltam, amit kerestem. Nem túl nagy, de nem is kicsi, kedves barátságos hely. Az egész folyamat elég varázslatos volt nekem, pár hónapja még egy Óceánjárón robotoltam, most pedig itt álltam a saját bárom ajtajában. Ezt az érzést próbáltam elérni a dekorációval valamint a hangulattal. Egy kicsit elvarázsolt, egy kicsit különleges, de mégis otthonos. A névválasztás pedig egyértelmű volt, ahogy lejöttem tudtam, hogy mi lesz a neve: Rabbit Hole bar & café.

27535782_1926312384064733_446286353_o.jpg

Egy új bár kialakításához rengeteg munkára van szükség, te hogy élted meg ezt az időszakot? 
Természetesen egyedül nagyon nehéz boldogulni, szerencsére a család és a barátok mindig segítettek, amikor elakadtam, és mindig volt 1-2 jó ötletük, amivel tovább tudtak lendíteni. Édesapám, aki mindenhez ért a világon segített mindent beüzemelni, felfúrni, összerakni. Anyukám lakberendezési ötletei nélkül pedig valószínűleg nem sok harmónia lenne a bárban. Valamint lehet, még most is az ágyban lábadoznék hátfájással, ha gyerekkori barátom nem segít a kezdőkészlet elpakolásában. –nevet - Megtalálni a megfelelő pultost, magam mellé nem egyszerű, senki nem fogja úgy a szívén viselni bárod sorsát, mint te magad, de szerencsére egy kedves barátomban megtaláltam ezt aki legalább annyira vagy még jobban úgy tud állni a vendégekhez, mint én.

Van kedvenc részleted a bárban? És ha igen akkor mi az? 
A legtöbb dekoráció, saját ötletek alapján, saját kezűleg készültek, így a Felhőlámpa is, amit szintén egy gyerekkori barátommal alkottunk. Mindkettőnk kézügyessége hagy maga után kivetnivalót, de elkészültünk vele, és az eredményt szerencsére mindenki szereti. Már a közös felhőgyártó üzletünket tervezzük! Ugyanitt felhőlámpa rendeléseket felveszünk! :) 27535219_1926312390731399_1523242691_o.jpgA kikapcsolódni vágyó budapesti embereknek rengeteg lehetőségük adódik, mit gondolsz miért választanak téged? 
Próbáltam, egy olyan légkört létrehozni, ahol bárki jól tudja érezni magát, nemtől és kortól függetlenül, mindig számíthat egy barátságos mosolyra és egy finom italra vagy egy jó pizzára. Ahova szívesen visszatér az ember, mert tudja, hogy jó hangulatra számíthat, és egy kicsit ki tudja zárni a problémákat, el tud vonulni egy más világba amíg itt tartózkodik. Az egyik legjobb érzés a világon, amikor látod, hogy a vendégeid elégedettek, és az ajtóból visszaszolnak,hogy találkozunk jövő héten. Fontos, hogy legyen lelke a helynek, amit csak Mi az ott dolgozók tudunk megteremteni.

Mi az amit máshol nem kaphatnak meg a vendégek? 
Ha különlegesség, akkor Rabbit Hole koktélok. Saját recept alapján készültek, mindenki kedvence a Brave Lion. A receptet nem akarom elárulni, de 5 féle alkohollal készül, így lesz a legjobb est indító. Januártól a HopTop Brewery kézműves sörei is megtalálhatóak, valamint a nagy kereslet miatt, immáron Soproni IPA is található a sör csapon. A 15minutes pizza expressz-el együttműködve, friss, forró és ízletes olasz alapanyagokból készült pizzákat is kínálunk, mely 15 perc alatt az asztalokon van. És végül, de nem utolsó sorban mi, a pultosok fülig érő szája. Nálunk tényleg nincsen olyan, hogy rosszkedv, aki lejön annak garantált a jókedv!

Mesélsz egy kicsit a jövőbeli terveitekről? 
A bár tökéletesen megfelel, szülinapok, legénybúcsúk illetve céges csapat építők lebonyolítására. Az óriás TV nem csak sportesemények, de prezentációk bemutatására is tökéletes. Februárban kerül megrendezésre, az első Koktél készítő estünk, ahol a vendégek közösen megtanulhatják a koktél készítés alapjait. 


27536853_1926312370731401_873743607_o.jpg

A Rabbit Hole-t megtaláljátok: 
Instagram, facebook, weblap. 

És Szirmai Gergő egyik videójában is, amit EZEN a linken nézhettek meg. 
Aki koktélozni akar, a Rabbit Holeba megy! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://modernity.blog.hu/api/trackback/id/tr2013614347

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása