modernity blog.

modernity blog.

Ismerjétek meg Tóth Mírát a Mirc Jewellery lelkét!

2017. december 11. - modernity

Sziasztok! 

Szeretném bemutatni nektek a Mirc Jewelleryt!
Tóth Mírával beszélgetek, a Mirc ékszerek és ennek a letisztult stílusú designnak a megalkotójával, akinek nagyon nehéz dolga volt már a kezdetektől fogva, de erről meséljen inkább ő maga.


-  Hogyan és mikor döntötted el azt, hogy te márpedig ötvös leszel?
Egészen kicsi voltam, amikor kitaláltam, hogy ötvös leszek. Talán általános iskolás lehettem. Aztán jött a rajztanulás, majdnem kisképző, inkább egyházi suli, sok inger, kicsit mást is szerettem volna csinálni. Elkezdtem végül egy főiskolát, aminek persze semmi köze nem volt az ötvösséghez, és megint előtört belőlem a régi vágy... Kerestem iskolát, utána aranyműves mestert, Vernes Bélát, akinél tanulhattam. Aki rögtön réz helyett aranyat adott a kezembe, aki teljes bizalmat szavazott nekem és tanított. Ezúton is köszönöm szépen Béla.  

mirc_tacsko.jpg

- Úgy tartja a mondás, hogy minden kezdet nehéz, te hogy vagy ezzel? Neked is nehezen indult? 
Ez relatív, de ha ebben a szakmában az átlagot nézem, akkor igen, nehezebben. Elsőnek elkezdtem dolgozni, mint aranyműves 2008-ban, ezután 2011-ben Hollandiába költöztem pénzt gyűjteni. Vendéglátásban dolgoztam, nem volt egy leányálom, de tudtam, hogy miért csinálom és ez erőt adott hozzá.
Csináltam is, gyűjtögettem álmokat és pénzt, hogy egyszer nekem is legyen saját műhelyem, ahol azt alkothatok, amit én szeretnék. Amit tőlem kérnek azok, akik az én kezem által készített ékszert szeretnék. Ez a cél lebegett minden egyes nap a szemem előtt.

- Gratulálok hozzá, biztos nem volt könnyű, de mint látjuk nagyon is megérte. És hogyan folytatódott tovább a történet? Hazajöttél és sikerült minden elsőre, mint a mesékben? 
Sajnos azért nem ment ennyire egyszerűen, 2008-ban kaptam meg a bizonyítványomat és 2017 tavasza óta élem az álmomat.  Voltak benne kisebb nagyobb bukkanók, de a lényeg az, ahol most tartok. Nem gondolok a rossz dolgokra, mert akkor nem haladnék előre. 

-Melyik volt eddig a legnehezebb munka, amit kértek tőled, hogy csinálj meg?
 A legnehezebb mindig azt elkészíteni, amiről fogalmam sincs, hogyan álljak neki. Párszor már volt ilyen, de    akkor az a titok, hogy csak neki kell állni, és megy is magától. Szívből.

 - Melyik a kedvenc ékszered, amit eddig elkészítettél és miért? 
A kedvenc munkám az összes... nem tudok választani, ez olyan mintha egy anyától megkérdeznéd, hogy melyik a kedvenc gyereke. –nevet-

mirc_kar.jpg

- Az elmúlt évből mire vagy a legbüszkébb?
Jajj, nem lehet ezeket így rangsorolni, mondok pár egyenértékűt, jó?

- Persze, tökéletes. :)
A legbüszkébb talán arra vagyok, hogy ezt a családomnak és a barátaimnak köszönhetem. Másképp nem menne. Olyan szerencsés vagyok, hogy már lassan társas vállalkozássá nő a dolog. Egy barátnőmmel dolgozunk a sikereken! Ezenfelül az is hatalmas büszkeséggel tölt el, hogy egy 25 éve fennálló ékszerkereskedő családi vállalkozás is forgalmazza az ékszereimet, az országban 3 helyen, 4 üzletben, és online is. Ez a Balogh Óra-Ékszer.

 - Mit gondolsz mi a sikerességed titka?
Szerintem csak szeretettel lehet valamit jól csinálni, ez a kulcsa. Egy-egy csepp boldogságot szeretnék adni azoknak, akik az én ékszereimet, választják.
Emléket, szeretetet.

mirc_szivecskek.jpg

-Köszönöm szépen a beszélgetést és további sikereket kívánok! 

Én köszönöm.

Aki kedvet kapott egy saját Mirc ékszer beszerzéséhez az a www.mircjewellery.com oldalon tudja megvásárolni vagy a Balogh Óra-Ékszer üzleteiben.

 



A bejegyzés trackback címe:

https://modernity.blog.hu/api/trackback/id/tr3313474079

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása